خدمات تعمیر و نگهداری

با توجه به اهمیت بالای تجهیزات آزمایشگاهی و عدم خدمات رسانی شرکت های خارجی ، جلوگیری از خرابی تجهیزات و دستگاه ها یکی از مهمترین اقدامات خواهد بود .

با توجه به هزینه های بالای تعمیرات بعضی از تجهیزات ، نگهداری و بروز رسانی قبل از خرابی آنها از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است. همچنین از دیگر مزیت های نگهداری از تجهیزات توسط افراد متخصص می توان به عدم از کار افتادگی انها اشاره نمود که در اکثر صنایع از کار افتادگی تجهیزات آسیب ها و هزینه های زیادی را به مجموعه ها تحمیل می نماید ؛ در این راستا شرکت آریانا اعلام آمادگی به عقد قرارداد کوتاه و بلند مدت تعمیر و نگهداری تجهیزاتی زیر می نماید :

1.اتاق تست دما و نگهداری

2.محفظه تست

3.چمبر تست دما و رطوبت

4.دیپ فریزر و  فریزر آزمایشگاهی

5.چیلر های آزمایشگاهی

6.سردخانه و پیش سرد کن ها

خرید سردخانه در تهران

انواع خدمات ما

تامین قطعات از اهمیت بالایی بر خوردار است.

به دلیل تحریم ها ، واردات و تامین قطعات سخت و بعضا غیر ممکن می باشد. شرکت آریانا با توجه به مراودات تجاری با چندین شرکت خارجی ، مسئولیت واردات ، تولید و تامین قطعات تجهیزات ازمایشگاهی داخلی و خارجی را بر عهده دارد.

تجهیزات و دستگاه ها در صورت از کار افتادگی یا خرابی می تواند صدمه های جبران ناپذیری به محصولات و مجموعه ها وارد نماید. در این راستا شرکت آریانا در نظر دارد خدمات خود را به صورت 24 ساعته و فوری ارائه نماید. پس از در خواست شما در مدت زمان حد اکثر 5 ساعت کارشناس خود را به محل شما اعزام و پس از کارشناسی اقدام به رفع مشکل و راه اندازی تجهیزات می‌کند.
با توجه به گستردگی تست های شرایط محیطی برای صنایع مختلف از گذشته تا کنون اغلب صنایع و آزمایشگاه ها به منظور انجام این تست ها از چمبرهای تست شرایط محیطی (محفظه های تست) استفاده می کنند. با توجه به این استفاده گسترده از محفظه های تست و نبود سیستم خدمات پس از فروش و تعمیر نگه داری چمبرهای تست شرایط محیطی خارجی، اغلب چمبرهای خارجی نظیر چمبرهای فوچ ، ACS و ... در نقاط مختلف کشور که دچار مشکل می شوند به صورت از کارافتاده و بلااستفاده باقی می مانند. شرکت آریانا با توجه به وجود چمبرهای از کارافتاده و دچار مشکل صنایع و آزمایشگاه های کشور اقدام به ارائه خدمات تعمیر و نگه داری چمبرها تست شرایط محیطی خارجی و از کار افتاده ، ارائه بسته های به روزرسانی نرم افزاری چمبرها و ارائه بسته های خدمات نگه داری سالیانه نموده است. جهت اطلاع از جزئیات طرح های تعمیر و نگه داری و به روزرسانی سیستم نرم افزاری چمبرهای از کار افتاده با شماره تلفن ما تماس حاصل فرمایید.
تعمیر چمبر
تعمیر چمبر های تست دما و رطوبت به دست افراد غیر متخصص می تواند خسارت های مالی سنگینی را به مجموعه ی شما تحمیل نماید، و از آنجایی که چمبر ها به عنوان یک محصول دانش بنیان در کشور شناخته شده و از تکنولوژی بالایی در ساخت و تعمیر آن استفاده می شود ، پیشنهاد ما به شما همکاری با افراد متخصص در این صنعت می باشد. شرکت آریانا در زمینه سیستم های سرد کننده و تجهیزات آزمایشگاهی اعلام آمادگی به ارائه خدمات و مشاوره رایگان در زمینه دستگاه های آزمایشگاهی و چمبر های تست دما و رطوبت داخلی و خارجی می نماید.
تعمیر دستگاه های آزمایشگاهی
تعمیر چمبر های تست دما و رطوبت به دست افراد غیر متخصص می تواند خسارت های مالی سنگینی را به مجموعه ی شما تحمیل نماید ، و از آنجایی که چمبر ها به عنوان یک محصول دانش بنیان در کشور شناخته شده و از تکنولوژی بالایی در ساخت و تعمیر آن استفاده می شود ، پیشنهاد ما به شما همکاری با افراد متخصص در این صنعت می باشد. شرکت آریانا در زمینه سیستم های سرد کننده و تجهیزات آزمایشگاهی اعلام آمادگی به ارائه خدمات و مشاوره رایگان در زمینه دستگاه های آزمایشگاهی و چمبر های تست دما و رطوبت داخلی و خارجی می نماید.
تعمیر اتاق تست و نگه داری
تعمیر چمبر های تست دما و رطوبت به دست افراد غیر متخصص می تواند خسارت های مالی سنگینی را به مجموعه ی شما تحمیل نماید ، و از آنجایی که چمبر ها به عنوان یک محصول دانش بنیان در کشور شناخته شده و از تکنولوژی بالایی در ساخت و تعمیر آن استفاده می شود ، پیشنهاد ما به شما همکاری با افراد متخصص در این صنعت می باشد. شرکت آریانا با بهره گیری از بهترین متخصصان شما را در زمینه دستگاه های آزمایشگاهی و چمبر های تست دما و رطوبت داخلی و خارجی راهنمایی میکند.
تعمیر سردخانه
اکثر شما عزیزان با مشکل خرابی سردخانه ها مواجه شده اید و دست یابی به یک تکنسین مورد اعتماد و متخصص از مشکلات این صنعت یه شمار می رود. نکته حائز اهمیت اینجاست که در صورت خرابی سردخانه ، ظرف مدت 12 ساعت تمام محصولات و مواد داخل ان به مرز فاسد شدن نزدیک می شوند ؛ پس شما در این شرایط نیاز به خدمات فوری خواهید داشت و شرکت آریانا توانسته با راه اندازی واحد خدمات فوری این مشکل شما را تنها با یک تماس حل نماید.
تعمیر سردخانه فوری و شبانه روزی در تهران
مقایسه
علاقه مندی ها 0
Open wishlist page Continue shopping